onsdag, augusti 26, 2009

Minsann

Jag känner att jag börjar bli en fena på det där med att välja kläder på morgonen som kanske inte passar riktigt in till vädret som är utanför fönstret. Jag tog nämligen på mig en t-shirt och 3/4 (trekvarts) brallor sen knata jag iväg till bussen. Regnade förståss inte men det hängde i luften, möter polaren i spånga för att åka samma tåg in till jobbet, regnade inte då heller. Men när jag börjar närma mig landet så börjar det självklart regna men jag hade trevligt sällskap hela vägen fram till jobbet ändå så det gör inget.

Ibland undrar man hur framtiden ska se ut och hur allt kommer att gå med denna finanskris som dom så fint påstår är över men som jag tvivlar ganska starkt på då det ryktas om att det kanske kommer bli en till omgång med varsel här på företaget jag sitter på nu. Jag har väl på mig till slutet av september att få det att lira och jag hoppas att jag är på god väg då jag har gjort lite framsteg hittills men det är något som saknas, bara ett litet ett, något pytte pytte litet för att allt ska klaffa.

Nåja ska väl återgå till utforskandet av möjligheterna att lyckas medans jag dricker mitt kaffe och ser ut över kohagen utanför mitt fönster.

Inga kommentarer: