måndag, februari 18, 2008

Dikter

Det var länge sen jag skrev en dikt, men några har jag skrivit i mina dar. Det tycks oftast gå lättare att skriva en dikt när man är kär, men i övrigt går det ju också bara att man får anstränga sig lite mera. Har varit med kompisarna i stort sätt hela helgen, var rätt så skojj. Tog det lite lungt på både fredag och lördag men idag (söndag) var vi iväg och spelade badminton i 2 timmar innan vi åkte hem. Åkte hem till kompisen och duscha där samt hjälpte dom att städa sedan åt vi lunch och efter det satt vi och pratade lite.

Jag fick ett sms från tjejen jag dejtade i torsdags, känns som att hon använde 3-dagars kortet ;) Jag hade inte skickat något meddelande till henne innan så jag såg det som ett framsteg på att hon är intresserad på något plan. Jag ska höra av mig igen i veckan, vi får se om vi hinner träffas något denna vecka, man kan ju alltid hoppas. Hittills har jag kalkylerat fram att vi har träffats nästan 1 gång varje vecka sen vi först hade våran första dejt.

Appropå dikter så får jag väl publicera några här sedan när jag lyckats skriva ihop något, än så länge är det bara i editeringsstadiet. Undrar om det kvinnliga läsarantalet kommer att öka på bloggen eller inte det återstår att se ;) Nu ska jag ta och göra mig iordning för det har blivit dags att sova. NN

1 kommentar:

Anonym sa...

Gladiatan föreslår ett spel´där man diktar sig fram till mål-det måste gå med Spelfreakens hjälp??Lycka till