lördag, februari 09, 2008

Äntligen helg!

Ja då var den efterlängtade helgen här, känns dock som att veckan har gått fort fram. Mycket som har hunnits med denna vecka. Jag har pluggat en massa matte, haft en e-tenta (min första i mitt liv), varit på dejt (hade väldigt trevligt!), redovisat seminarieuppgifter (och fått nya *suck*). Nästa vecka är det ännu mera saker att göra (känns det som), jag har ny e-tenta på onsdag, jag ska därimellan hinna göra 6 seminarieuppgifter helst i grupp, efter e-tentan och mellan rediovisningen av seminarieuppgifterna ska jag på dejt troligtvis på torsdag ;)

Jag ser fram emot torsdagen mest av allt men vi får väl se hur pass bra jag lyckas på mina seminarieuppgifter som lämnades in idag, samt hur väl jag lyckas lösa nästa omgång uppgifter, samt hinna plugga till en ny e-tenta. Jag har tittat över schemat och det säger mig att jag nu varje onsdag kommer att ha en e-tenta i antingen Algebra eller Analys. Den som kommer nu på onsdag är jag lite osäker på hur jag kommer klara men jag ska ge mig fan på att försöka klara den, precis som jag gjorde med min första tenta som jag klarade :D

Idag efter lektion så stack jag direkt hem till några polare som jag inte träffat på ett tag, vi käkade middag och sedan skulle vi se en film men den visade sig vara så dålig att vi slutade se den efter ca 10-15 min in i filmen. Jag tror nog att om man orkar plåga sig igenom den första halvtimmen så kanske man kan klara av att fortsätta se filmen, den film jag pratar om är 2 days in paris. Några andra filmer som jag vill se är Bee Movie, Atonment (försoning), Jumper, Se upp för dårarna, Charlie Willson's War, P.S I Love You, Alvin and the Chipmunks, Cloverfield, (kanske) I'm Not There, We Own The Night. Ja det var ju några stycken det :) Får väl se när jag lyckas beta av den listan. Nu ska jag i alla fall gå och lägga mig för jag är så väldigt trött.

God natt!

Inga kommentarer: