torsdag, februari 28, 2008

Jackpot!!!

Yes, efter dagens tenta kände man sig oövervinnerlig. Så djävla härligt att kliva ut ur tentasalen efter bara 20 minuter (då vi får sitta i 90 minuter totalt) och har alla rätt på tentan. Ja man svävade bland molnen där ett tag. Jag tycker synd om dom klasskompisar som inte klarade förra tentan samt den innan det (eller om det var någon ytterligare tidigare nåja) dom hade omtentamen idag på en av de 2 tentor som dom inte klarat och jag hoppas verkligen att dom klarade den också. Vi får väl se vad dom säger imorgon.

Jag glassade till det lite med att åka och klippa mig, ja just, jag lyxade till det eftersom jag hade satt alla uppgifterna på tentan så tyckte jag att jag var förtjänt av en klippning hos frisör istället för trimmern hemma. (Bilder finns nedan för den intresserade). Jag börjar undra en sak, visst jag bloggar lite då och då, nu på senare tid har det blivit nästan varje dag. Men alla kompisar som har sina bloggar, det verkar ju inte hända något för dom, som om tiden stod still... nu finns det ju en tjej som är i Amsterdam och bloggar därifrån så det är ju ett plus för henne (lite långa inlägg ibland men men -_^).

Ja det var väl inte så mycket mera att säga, bara publisera bilderna så folk får se hur man blev före och efter :)

Före:


Efter:


Hitta en rolig bild som jag tog i skolan :)


Puss och god natt!

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha du ser ut som en liten gangster, men de blev snyggt :)
Inge mera trollunge :P

Kram / Carina