tisdag, februari 26, 2008

Ny layout!

Ja jag tyckte det var dags med lite mera förändring på bloggen :) Denna gång blev det som sagt layouten, innan det blev det adressen och namnet på bloggen som byttes. Suttit och tragglat med lite matte idag, men passade även på att koppla av lite med att spela lite Battlefield 2 online, så sjukt kul spel. Har väl inte hänt så värst mycket mera idag som jag känner att jag behöver berätta om... fick ett automatiserat svar från ett jobb jag sökt så nu hoppas man bara på att man ska bli kontaktad för en eventuell intervju :)

Nåja ny dag imorgon och mera pluggande att göra, har ju trotts allt en tenta på onsdag som jag hoppas att jag klarar, den handlar om derivation och jag har suttit och löst lite derivationsuppgifter på problemlösningar samt övningstentor. Det verkar gå sisådär, måste öva lite mera men det ska jag se till att göra imorgon, nu är det tandborstning så man håller tandtrollen borta och sedan hoppas jag att john blund kommer för jag vill sova :)

Harre bäst bananhäst!

Inga kommentarer: