lördag, februari 23, 2008

Fredag :) (jobb)

Jahapp då var fredagen här och nu är den förbi ;) Hinner inte säga så mycket om dagen just nu men kände för att skriva en liten rad innan jag går och lägger mig. Imorgon kommer man bli pankare (undrar om det ordet ens finns?!) Nåväl så för att gåttgöra mig det har jag sökt minst 1 jobb (funderar på att söka ytterligare ett annat), såg dessutom att ett jobb jag hade tänkt söka där har sista ansökningsdagen precis passerat så jag misstänker väl att dom inte kommer ta emot mitt CV men jag tänker skicka iväg det utifall att ändå. Måhända att jag är en helg försen men det kan ju vara så att dom tycker det är ok ändå vem vet.

Nåväl mer än så hinner jag väl inte direkt skriva, borsta tänderna, hoppa i säng och drömma sött om en väldigt speciel tjej ;)

Mors!

1 kommentar:

Anonym sa...

Oj da, men du vet ju vad ja menade :P haha, kram