lördag, april 25, 2009

Magknip eller nått

Ja något verkar jag ha fått i mig som kroppen inte tycker om, det vrider och vänder sig i magen på en och det har inte slutat än. Värktabletter vill jag inte riktigt ta bara för att bli av med smärtan då den inte är konstant, samt att när jag inte känner någon smärta längre så vet jag att det är bra igen. Smärta är ju kroppens sätt att tala om för hjärnan att något inte står rätt till och då vill jag inte riktigt gå och sticka under stol med det bara för att jag ska må super. Visst inge kul att jobba när man inte mår på topp men det går att uthärda, undrar om det är något som jag har ätit som har orsakat det eller om det är något annat.

Nåväl ska väl inte sitta uppe så värst länge då man jobbar imorgon (igen), inte världens roligaste att jobba lördagar (speciellt inte 4st i rad) men det ger ju pengar. Fick ju lön idag också (wiii) eller ja inte världens höjdarlön men det är ett par slantar som man sparar, dock ska en del gå till min nya laptop som jag har fått ett mail ifrån redan. Inte fan ska den stanna kvar i USA heller den ska med över atlanten och hem till mig så de så :P

Nu var det dags att sova lite, hoppas det blir lika fint väder imorgon som det var idag, kanske det blir lite grill jaja nu sova :)

Inga kommentarer: