tisdag, april 28, 2009

Min nya laptop

Ja den är äntligen här wohoooo *hoppar och studsar* (fast egentligen sitter jag kvar på min stol just nu) ska väl lägga upp lite bilder på den så snart jag hinner, har faktiskt inte hunnit göra så mycket med den. Loggat in och kollat lite på vad den har och så vidare, kom på att jag vill ju installera om med mitt egna operativsystem som jag har fått av brorsan sedan tidigare men så finns ju alla fina program som har lite olika fina finesser dock är det HP hit och HP dit så jag måste bena fram var jag kan få tag i dessa saker igen innan jag börjar installera om hej vilt.

Fick ett trevligt mail från min uhm halvsyssling har jag för mig att det blir, där hon skrev och frågade när jag skulle komma över och hälsa på henne i London vilket jag har planer på att göra. Inte bara en sådan där säga och sen inte göra grejj utan faktiskt åka över en weekend och hälsa på. När jag drar mig till minnes så har jag aldrig varit i London eller England för den delen (nej att mellanlanda på någon flygplats och sitta där och häcka ett par timmar räknas inte).

Jag fick även en massa andra roliga saker idag (förrutom att min storebrorsa kom hem ^^) av hans fru fick jag en ny kaffemugg som man faktiskt kan skriva på med en speciell penna och om man vill sudda ut det och skriva något nytt. Jag hade tänkt att det skulle stå något i stil med 'GE FAN I O_o' på muggen ;) fick även ett till Officepaket för min nya laptop, lite amerikanska chips (dom är sjukt goda). Fick även en ny rygga att bära laptopen i men som även är väldigt händig till allt annat. Jag fick även en till kaffemugg som mer är avsedd för att ha i bilen eller liknande men som man kan byta ut motivet på muggen mot kanske lite bilder på familjen eller vad man nu känner för att ha på sin kaffemugg.

Nä gott folk nu är det nog dags för mig att knyta mig.

'Herrå macken vi ses imorrn'

Inga kommentarer: