tisdag, april 07, 2009

Resa

Japp det ska jag minsann göra, jag ska ner och hälsa på min morfar i småland. Imorgon går bussen men jag ska ändå kila till jobbet en stund för att fixa i ordning lite som behöver stuffas med såsom svara på mail, fixa med postorder, dona med lite annat som att styra upp saker och ting på jobbet som inte blivit omhändertagna under dagen, alternativt kolla status på vissa ärenden som faktiskt kanske det har hänt något med.

Nä ska nog börja packa så man får det klart, ska ju som sagt var åka imorgon. Hmm undrar om jag ska packa ner några finkläder? Inte för att jag vet vad jag ska ha dom till, men något som jag vet att jag ska ha med är i alla fall mina badbyxor för jag ska fanimej bada, det må vara kallt och snorren må krypa in men jag ska fan bada, så det så. Snabeln kommer ju ändå ut lite senare när det har blivit lite varmare ;)

Kommer nog ett eller två till inlägg senare i veckan men om inte så:

Glad Påsk

Inga kommentarer: