lördag, december 15, 2007

Då var man framme då!

Jaha det här blir första inlägget i bloggen som är på svenska :) Efter jag vet inte hur många timmar men vi säger X så är vi äntligen framme. Jag måste medge att det kändes lite konstigt att äta middagen runt kl. 3-4 på morgonen (svensk tid) här var ju klockan 18-19. Under resten av tiden som man kommer befinna sig här så kommer bloggen att skrivas på svenska :) Jag har inte ork att lägga upp några bilder idag men jag kan föra över dom imorgon och lägga upp här sen.

Brorsan blev överlycklig av allt godis och gott som han fick men han blev nog mest lycklig över att vi är här :D Jag är själv väldigt glad att vara här, var ju hmm ja runt ett halvår sen vi såg storebrorsan sist. Det kanske inte låter så länge men har man inte träffat sin storebror under merparten av sin uppväxt då han studerade här i USA så försöker man att ta till vara alla tillfällen man har/får. Så nu ska jag inte sitta här och knappra på hans dator, nu ska jag gå ut till vardagsrummet och äta min pajj med glass och glo lite på deras 50" Plasama TV och umgås med min storebrorsa tills jag inte orkar hålla ögonen öppna ;)

Todelo!

Inga kommentarer: