torsdag, december 27, 2007

Stevens pass

Imorgon blir det åka av igen, ska upp till Stevens pass med brorsans fru, lillebrorsan, lillebrorsans kompis och några vänner till famlijen, för att åka lite skidor/snowboard. Kommer bli hyfsat dyrt för mig :( för 1 dag kostar det ca $54 för liftkort och jag som inte har någon bräda måste ju då hyra en och det kostar mig runt en $37 så i runda svängar kommer allt gå på en $100. Vilket känns lite väl mycket för 1 dag egentligen men what the heck det är ju jultider och det är inte varje dag jag åker iväg med brorsans fru & co någonstans och åker skidor/snowboard ;)

Allt är packat inför morgondagen så det återstår väl bara att ställa klockan på 06.30 eller dylikt så jag hinner duscha och göra mig iordning innan vi ska iväg imorgon runt 7 snåret.

God natt då! :)

Inga kommentarer: