tisdag, december 18, 2007

Kanada = Whistler/Blackcomb

Ja då var det snart dags att bege sig uppåt till Kanada :D fy fan vad man är uppe i varv :) Allt är i stort sätt fixat inför resan, vi har musik, pengar, utrustning, pass och ett djävligt gott humör :D Gick runt i en galleria idag och kollade på lite olika saker när jag kom på att jag behövde nya vinterhandskar typ för när jag ska ut och åka snowboard ;) så vi gick runt och kollade i dom olika affärerna och till slut hittade jag ett par Haley-Hansen vantar som passade utmärkt för ändamålet. Köpte dom för hel $98 O_o hutlöst dyrt men fortfarande billigare än hemma (hoppas jag).

Jag har inte packat mina grejjer inför morgondagen men det är väl alltid så med mig, packa i sista stund ;) Jag ska upp tidigt imorgon för att köra storebrorsan till jobbet för att sen åka hem och packa bilen och sen bär det iväg. Jag kommer troligtvis inte kunna blogga när jag är i Kanada men vi ska ta sjukt mycket bilder och kanske lite film. Sen lägger jag upp det här när vi kommer tillbaka, alla kommer bli sååå avundsjuka hehe.

Hoppas man träffar lite fina flickor i Kanada så man kan busa lite i sänghalmen ;) kådisar är ju såklart nerpackat och utgångsdatumet är kontrollerat så här ska inte bli några oväntade graviditeter. Det som återstår nu är väl att publicera detta inlägg och sen packa ihop det lilla man behöver ha med och ställa fram det tills imorgon så man inte glömmer något ;)

Ja harre bäst allesammans :)

Inga kommentarer: